dimarts, 1 de desembre del 2015

Dret a la intimitat i dret a la informació.

Cada vegada, i més encara amb l'arribada d'Internet, hi ha més informació al món. Les telecomunicacions han avançat tant en els últims anys, que tothom porta un mòbil 'intel·ligent' a la butxaca.

Però, realment la gent està més informada? Jo crec que NO.

Posem més informació, o altres s'encarreguen de fer-ho per tu a les xarxer socials o pel 'whatsapp': en quina botiga estigues, on estigues prenent el 'tallaet', ara el 'selfie' i fas 'whasappitis'...

Jo, com informàtic, fa anys que em vaig preguntar si tot allò que estem fent, està bé. I, he arribat a la conclusió que el món està perdent l'entendiment... no estem utilitzan les eines com toca.

Com docent, també m'he adonat, que si la Conselleria em posa pedres per ensenyar als meus alumnes a fer un ús raonable d'Internet; aleshores, poc puc(podem) fer.

I, és clar, la gent està perdent la seua intimitat; i fent que els altres també la estiguen perdent... i NO s'adonen! De fet, el dret a la intimitat s'ha perdut...

Tan sols em queda dir que, en un món tan digitalizat, on amb un colp de dit pots arribar a qualsevol informació, cada vegada hi ha més 'desinformació'; és clar, amb tanta vida social 'virtual', no hi ha temps per informar-se...

--
cal que nasquen flors a cada instant


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada